Museon Taiteiden yö 23.8.

Taiteiden yönä museokohteista avoinna ovat Kruununmakasiini, Pakkahuoneen museo, Wanha apteekki ja Soveliuksen talon alakerta.

Kruununmakasiinissa kuullaan elävää musiikkia à la Ulpu ja Anni (soittoajat 18.30, 20.30 ja 22.30) ja nähtävillä on "Sata kuvaa Seminaarista" -kuvaesitys. Soveliuksen talon alakerrassa on tuttuun tapaan Taiteiden yön kirjakirppis sekä Hammi's Desiginin näyttely "Yössä". Wanhalla apteekilla on pop up-kahvila (kello 17 - 23) monenmoisine suolaisine ja makeine herkkuineen sekä runokaraokea (kello 18 - 20)Raahen Runoseuran toimesta. Pop up-kahvilassa käteismäaksu. Pakkahuoneen museoon voi muutoin vain tulla tutkailemaan kokoelmien aarteita.

Museokohteet ovat avoinna kello 18 aina puolille öin saakka ja niihin on vapaa pääsy.

Koko Taiteiden yön ohjelman löydät täältä.

Seminaarin opiskelijoita kansallispuvuissa.
Semiskoja. Kuva: Raahen museo.